Wednesday 23 January 2013

ကိုယ္႔ႏိုင္ငံက ဆန္ရွင္ပိတ္လို႔မတိုးတက္တာပါလို႔ ေခါင္းစဥ္ျပရမယ္ရွာသူေတြ ဖတ္ဖို႔..




ကိုယ္႔ဆီကမျပည္႔စံုတာေတြကို..၊
အက်င္႔ဆုိးေတြကို၊
လိုအပ္ခ်က္ေတြကို၊
ခံယူခ်က္ေတြကို၊
အရင္ျပဳျပင္မွ..
ႏိုင္ငံျခားရင္းႏွီးျမဳပ္ႏွံမွဳက..
လာျပီးလုပ္ခ်င္မွာေပါ႔ဗ်ာ..
တစ္ကမၻာလံုးပတ္ျပီးစီးပြားေရးလုပ္စားေနသူေတြကို.
ေဖါေရွာသြားလုပ္ဖို႔..မၾကိဳးစားၾကပါနဲ႔..
ေဖါေရွာလုပ္ရင္ေဖၚေရွာပဲရမွာေပါ႔..

ႏိုင္ငံတကာက အစဥ္အလာရွိတဲ႔လုပ္ငန္းၾကီးေတြကို..
ဒီကခရိုနီေတြ၊လုပ္ငန္းရွင္ေတြနဲ႔ဆက္ဆံသလို .
ဟင္းရြက္ကန္စြန္းေရာင္းသလို...
ဆက္ဆံလို႔မရပါဘူး..

ဒီမွာက..ဒါေလးလုပ္လိုက္ဆိုရင္ လုပ္ေပးလိုက္..
ျပီးရင္..ကုိယ္လဲဂရုမစိုက္၊သူလဲပစ္ထား..
ျပီးရက္ ပ်က္စီးသြား..
standard ေတြ Quality ေတြ နကန္းတလံုးမွမရွိ
(သူတို႔ကို္္ယ္ပိုင္ပစၥည္းေတြက်ေတာ႔ quality ခ်ည္းပဲ)

ေနာက္ဆံုးက်..
under-table ေလးအဖတ္တင္က်န္ခဲ႔..

ဒါမ်ိဳးေတြက ႏိုင္ငံတကာလုပ္ငန္းၾကီးေတြမွာမရွိဘူးေလ..
သတ္မွတ္တဲ႔စံခ်ိန္စံႏွဳန္းေတြကိုယ္႔မွာမျပည္႔စံုမွေတာ႔..
ဟိုက...ဘယ္လုပ္ေပးခ်င္မလဲေနာ္..
လာလုပ္တဲ႔သူကလဲ နာမည္ပ်က္ဘယ္ခံမလဲဗ်ာ..၊

ဓာတ္ပံု (အင္တာနက္)

--------------------------------------------------------------------------
"ဂ်ပန္ကုမၸဏီ ရန္ကုန္တြင္ ဘတ္စ္ကားလိုင္း ေျပးဆဲြမည့္အစီအစဥ္ ပ်က္"
--------------------------------------------------------------------------
ဒီဗြီဘီ ၂၃ ဇန္န၀ါရီ ၂၀၁၃

ျမန္မာႏိုင္ငံ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈေကာ္မရွင္ (အမ္အိုင္စီ) အထိ တင္ျပထားၿပီးျဖစ္တဲ့ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းမွာ အဆင့္ျမင့္ ဘတ္စ္ကားေတြ ေျပးဆဲြမယ့္ အစီအစဥ္ဟာ ဂ်ပန္စုေပါင္းကားကုမၸဏီ ဖ်က္သိမ္းလိုက္ၿပီ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ပ်က္ျပယ္သြားၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာန ရံုးအဖဲြ႔မွဴး ဦး၀င္းေနာင္က ဒီဗြီဘီကို ေျပာပါတယ္။

နဂိုမူလက ဒီကုမၸဏီစုဟာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ကို ေရာက္လာၿပီး ပထမအဆင့္အေနနဲ႔ ဘတ္စ္ကား အစီး ၃၀၀ ေလာက္ အသံုးျပဳၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းမွာ အဆင့္ျမင့္ ဘတ္စ္ကားလိုင္း ေျပးဆဲြမယ္လို႔ အဆိုျပဳတင္ျပခဲ့ၿပီး ျမန္မာႏုိင္ငံ အစိုးရဘက္ကလည္း ခြင့္ျပဳခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။

ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈေကာ္မရွင္ဥကၠ႒ သမၼတရံုးျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦးစိုးသိန္းကလည္း ဘတ္စ္ကားအစီး ၃၀၀ နည္းတယ္၊ ၃၀၀၀ ေလာက္နဲ႔ ဆဲြပါလို႔ ေျပာခဲ့ျပီး မီဒီယာေတြကလည္း က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔ ေဖာ္ျပခဲ့ၾကပါတယ္။

အဆိုပါ ဂ်ပန္စုေပါင္းကားကုမၸဏီဟာ လုပ္ငန္းမစတင္မီ အေသးစိတ္ ေလ့လာတြက္ခ်က္မႈေတြ ျပဳလုပ္ခ်ိန္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရဲ႕ လမ္းေၾကာအေနအထားမ်ား၊ လမ္းစည္းကမ္းမ်ား၊ အက်ိဳးအျမတ္ ရရွိႏိုင္ေျခ စတာေတြ သိရွိၿပီးေနာက္ ေနာက္ဆုတ္သြားတာ ျဖစ္ႏုိင္ေၾကာင္း ဦး၀င္းေနာင္က သံုးသပ္ပါတယ္။

(DVB)
 
ပုရစ္ေပးပို ့ပါတယ္

No comments:

Post a Comment