Sunday 2 November 2014

´´က်မ ေဒၚေအာင္ ဆန္းစုၾကည္ ဒီျပသနာကို တာဝန္ယူထားတယ္…

´´က်မ ေဒၚေအာင္ ဆန္းစုၾကည္ ဒီျပသနာကို တာဝန္ယူထားတယ္…
ဒါေၾကာင့္ရ ေအာင္ ရွင္းမယ္…
က်မပိုင္ တဲ့အရာ အားလုံးကို…
စ ေတး ထားတာ အခုမွ မဟုတ္ဘူး…
လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္(၃၀)ေလာက္ထဲက…
ဒါေၾကာင့္ က်မမွာ…


ပိုင္ တာဘာမွ မရွိဘူး…
ဒါေပမယ့္…က်မ မ ေသခင္…
ျပည္သူေတြ…ခ်စ္ခ်စ္ခင္ ခင္ နဲ႔…
အရာအားလုံးကို…
ေက်ာ္ျဖတ္သြားႏိုင္ တာကို…
ၿပံဳးၿပံဳးေလး… ၾကည့္ရင္းနဲ႔…
ေသသြားခ်င္ တယ္…
ဒါေၾကာင့္ျဖစ္ႏိုင္ ရင္ …
ဝိုင္းဝန္းႀကိဳးစားေပးၾကပါ။``
(ေဒၚေအာင္ ဆန္းစုၾကည္)


2.11.2014
ေလးစားလွ်က္
ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးပါတယ.္.။

No comments:

Post a Comment