Friday 4 January 2013

အခ်စ္နွင့္တူတဲ့အရာမရွိ







Nothing like love
----------------Nothing like love----------------
My darling ... Nothing like love It is sweet And bitter But, like a dream with flowers in a garden It is shining always It is never seen On this earth But, it is a real garden In my dream And I've seen you, always there !!! , Keep that mind It is love Love of mine Eternally burning In my heart For you Days and nights Nothing last forever In my life But, you I have remained In my heart Since, that time I have dreamed bunch of sweet dreams By you, Nothing like love It might be a sun set It might be a beautiful morning It might be a romantic evening But, all of my time It was for you It is for you It will be for you Your beauty is burning always In my heart It is a burning love Never be forgotten I love you that Our life is goes on But, your love is everything For me ... It is always raised with The sun in the glorious morning It is drowned in the sea with The sun set , And sad But, my life was being changed Since, that time Nothing last forever But, it is like a journey of thoughts With love in me Keeping, going With love I was born again After that Nothing like this But, Love I am a particle of dust I am a particle of water I am a particle of air But, I could be a mountain I could be a cloud I could be a wind For you It is your love It was in me It is in me It will be forever in the future With my soul Love In me Keep hearing Keep writing Keep loving All of words From my heart for you It is love My love For you Forever Ever lasting In my heart My darling sweet heart.

Composed by Michael Ko <3 br="br"> ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

အခ်စ္နွင့္တူတဲ့အရာမရွိ

ခ်စ္သူေရ ...
အခ်စ္နွင့္တူတဲ့အရာမရွိဘူးေနာ္
အဲ့ဒီ့အရာကခ်ိဳလဲခ်ိဳတယ္ ခါးလည္းခါးတယ္
ဒါေပမဲ့ အိပ္မက္နဲ႕လည္းတူတယ္

ပန္းခင္းထဲကလွပတဲ့ ပန္းေလးေတြနဲ႕လည္းတူတယ္
အျမဲတန္းလည္းေတာက္ပေနတယ္

မျမင္ေတာ့မျမင္နိုင္ဘူးေလ

ဒီကမာၻေျမေပၚမွာေပါ့
ဒါေပမဲ့ အဲ့ဒီအရာကမွန္ကန္တဲ့ ဥယ်ာဥ္ေလးေပါ့
ငါ့ရဲ့အိပ္မက္ထဲမွာေလ ငါအျမဲတန္းပဲျမင္ေနတယ္
အဲ့ဒီေနရာေလး

စိတ္ထဲမွာလည္းသိမ္းဆည္းထားတယ္
အဲဒါအခ်စ္ဘဲ
အခ်စ္ရဲ႕စိတ္ကေလးက အဆုံးအစမဲ့ေလာင္ကြ်မ္းေနတယ္
ငါ့ရဲ့နွလုံးသာထဲမွာေပါ့ မင္းအတြက္ေလ

ေန႕ေတြညေတြမွာေပါ့
အျမဲတန္းေနာက္ဆုံးမွာဘာမွမရွိေတာ့ဘူး
ငါ့ဘ၀ထဲမွာေပါ့
ဒါေပမဲ့မင္းဟာက်န္ခဲ့တယ္
ငါ့ရဲ့နွလုံးသားထဲမွာေလ
အဲံဒီအခ်ိန္ထဲက ငါဟာအိမ္မက္ေလးကိုရရွိခဲ့တယ္
ခ်ိဳျမိန္တဲ့အိပ္မက္ေလးေပါ့

မင္းေၾကာင့္ေလ အခ်စ္နဲ႕တူတဲ့အရာမရွိ

အဲ့ဒီအရာကေန၀င္ဆည္းဆာျဖစ္ေကာင္းျဖစ္လိမ့္မယ္
လွပတဲ့မနက္ခင္းျဖစ္ခ်င္ျဖစ္လိမ့္မယ္

ဒါေပမဲ့ငါ့ရဲ႕အခ်ိန္ေတြတိုင္း
ျဖစ္ျပီးခဲ့တဲ့အဲ့ဒီအရာေတြကမင္းအတြက္ေပါ့
အဲ့ဒီျဖစ္ေနတဲ့အရာေတြကလည္းမင္းနဲ႕အတူငါဘဲ
အဲ့ဒီျဖစ္လာတဲ့အရာေတြကလည္းမင္းအတြက္ပါဘဲ
မင္းရဲ႕အလွဟာအျမဲတန္းေလာင္ကြ်မ္းေနမယ္
ငါ့ရဲ႕နွလုံးသားထဲမွာေပါ့

အခ်စ္ေတြနဲ႕ေလာင္ကြ်မ္းေနတယ္
ဘယ္ေတာ့မွမေမ့ပါနဲ႕ ငါဟာမင္းကိုခ်စ္တယ္
ငါတို႕ရဲ႕ ဘ၀ေတြကုန္ဆုံးသြားတဲ့ထိေပါ့
ဒါေပမဲ့မင္းရဲ့အခ်စ္ဟာ

အရာအားလုံးငါ့အတြက္

အျမဲတန္းေတာက္ပေနတယ္
မနက္ခင္းရဲ႕ေတာက္ပတဲ့ေနေရာင္ေလးလိုေပါ့
ပင္လယ္ထဲကိုလည္းျဖာက်ေနတဲ့ ဆည္းဆာခ်ိန္ေလးလိုေပါ့
ဒါေပမဲ့ငါ့ဘ၀ကေျပာင္းလဲခဲ့တယ္
အဲ့ဒီအခ်ိန္ထဲကေပါ့
အျမဲတန္းေနာက္ဆုံးမွာဘာမွမရွိေတာ့ဘူး
ဒါေပမဲ့အဲ့ဒီအရာက ခရီးသြားအေတြးနဲ႕တူတယ္
အခ်စ္ေတြနဲ႕ငါ့အထဲမွာ နွလုံးသားထဲမွာ
သိမ္းဆည္းထားတယ္
အခ်စ္နဲ႕အတူ ငါကထပ္ျပီးေမြးဖြားခဲ့တယ္
ျပီးတဲ့ေနာက္ဘာကိုမွ မနွစ္သက္ေတာ့ဘူး
ဒါေပမဲ့အခ်စ္ငါဟာဖုန္မႈန္ေလးတစ္စေပါ့
ငါဟာေရေပါက္ေလးတစ္ေပါက္ေပါ့
ငါဟာေလထုရဲ႕ အပိုင္းအစေလးေပါ့
ဒါေပမဲ့ ငါဟာေတာင္ႀကီးျဖစ္နိုင္တယ္
ငါဟာတိမ္ေလးလည္းျဖစ္နိုင္တယ္
ငါဟာေလေလးလည္းျဖစ္နိုင္တယ္ မင္းအတြက္ေပါ့
အဲ့ဒါမင္းရဲ႔အခ်စ္ဘဲ အဲ့ဒါငါျဖစ္ခဲ့တယ္ အဲ့ဒါငါျဖစ္ေနတယ္
အနာဂတ္မွာ ငါဟာအျမဲတန္းျဖစ္လိမ့္မယ္
ငါ့ရဲ႕၀ိဥာဏ္နဲ႕ မင္းရဲ႕အခ်စ္ဟာငါ့ရဲ႕ နွလုံးသားထဲမွာေပါ့
ဖတ္ရႈမွတ္သားထိန္းသိမ္းထားမယ္
ခ်စ္ျခင္းကိုလည္းထိန္းသိမ္းထားမယ္
ငါ့ရဲ႕စကားလုံးအားလုံးကိုေပါ့
ငါ့ရဲ႕နွလုံးသားထဲမွာ မင္းအတြက္ေပါ့

ဒါအခ်စ္ဘဲ ...

ငါ့ရဲ႕အခ်စ္ေတြဟာ မင္းအတြက္ဘဲအျမဲတန္းေပါ့
ငါ့ရဲ႕နွလုံးသားထဲမွာ ေနာက္ဆုံးအခ်စ္ေလးေပါ့
ငါ့ရဲ႕ခ်စ္လွစြာေသာခ်စ္သူ♥♥

မမေရးသားသည္။

No comments:

Post a Comment