Thursday 6 December 2012

ဦးဇင္းေလးအတြက္ ဂရုဏာ





က်ေနာ္ ဒီမနက္ ဂ်ပန္မွာရွိတဲ ့ ဟိဖူက အေရးျပားေဆးရံု သိုသြားေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ ဒီဓါတ္ပံုထဲက ဦးဇင္ေလးအတြက္ပါ ။ အားလံုး ျမင္ေတြ ့ျပီးတဲ ့အတိုင္းဘဲေလ။ က်ေနာ္ ဓါတ္ပံုထုတ္ျပခဲ့ပါတယ္။ က်ေနာ့္နဲ ့အေမးအေျဖ လုပ္ခဲ့ပါတယ္. က်ေနာ္ကိုခဏေစာင့္ခုိင္းပါတယ္ အခု ဆရာ၀န္ေတြ အစည္းအေ၀းထိုင္တယ္
က်ေနာ္အၾကာၾကီးဘဲေစာင့္ေပးရတယ္။ သူတို ့ကုေပးမယ္ေျပာတယ္။ ဒါေပမယ့္က်ေနာ္ဂ်ပန္မွာေနတာျဖစ္တဲ့အတြက္ ဂ်ပန္ကုိဘယ္လိုလာမလဲ သိခ်င္တယ္။ ျမန္မာျပည္ကထြက္ခြင့္ရမလား သိလိုပါတယ္။
ျမန္မာျပည္ကထြက္ခြင့္ရမရသိ
ခ်င္တယ္။

တစ္ခုေျပာခ်င္ပါတယ္...
ျဖစ္ေနတဲ့သူကိုကူညီတာကလြဲရင္ဘာမွက်ေနာ္မသိဘူး။ ဒါၾကိုေျပာျပထားတာ ပါတကယ္လို ့ဂ်ပန္ေရာက္မယ္ဆိုရင္ (လိုအပ္ခဲ့ရင္ ဦးဇင္းအတြက္ အစစအရာရာ က်ေနာ္ ့တာ၀န္ထားပါ။)
ဂ်ပန္ဆရာ၀န္ေတြက ကုေပးမယ္ဆိုပါတယ္။ ေရာဂါကို ေျပာျပပါတယ္။ ကုႏိုင္တယ္လို ့ဆိုပါတယ္။ ဆရာ၀န္မ်ားႏွင့္ က်ေနာ္ ဓါတ္ပံုရိုက္ခြင့္မရခဲ့ပါ။ဆရာ၀န္မ်ားက လူနာကိုေခၚေပးဖို ့ဆိုပါတယ္။ ဆရာ၀န္မ်ားက လူနာကိုသြားမေခၚပါတဲ့ .လူနာကာသာ ဂ်ပန္ကိုလာကုသပါလို ့ဘဲက်ေနာ့္အား ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။

ဘယ္လိုဘဲျဖစ္ေစဦးဇင္း ေရာဂါအတြက္ လတ္တေလာ နီးစပ္ရာကိုက်ေနာ္လွဴပါမယ္..တကယ္လို ့သာ ဂ်ပန္ကိုေရာက္လာခဲ့ရင္ က်ေနာ့္တာ၀န္ထားေပးပါ.။

ေနာက္တစ္ခု စကၤာပူကို ဦးဇင္းသြားေရာက္ကုခြင့္ရမယ္ဆိုရင္လဲ က်ေနာ့္အားဆက္သြယ္ေပးေစ့ခ်င္ပါတယ္. က်ေနာ့္မိတ္ေဆြ အထူးဆရာ၀န္ၾကီးကုိ ဆက္သြယ္ေပးပါမည္ျဖစ္ပါေၾကာင္း..



အားလံုးကိုေမတၱာထား ခ်စ္သဒၵါပြားလ်က္

ကိုထြန္းေ၀ ဂ်ပန္
4.12.2012
အဂၤါေန ့မနက္

No comments:

Post a Comment