Tuesday, 27 November 2012

အင္တာနက္ အသံုးျပဳတာကို သံုးသေလာက္ Data volume အလိုက္ ေပးေဆာင္ဖို႔ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးက စီစဥ္ေနတာ လံုးဝ ကန္႕ကြက္ပါတယ္


ဖုန္းအင္တာနက္ကုိအသုံးျပဳျပီး Viber အသုံးျပဳမယ့္သူမ်ားသိရွိထားဖုိ႕ပါ။
ဖုန္းအင္တာနက္ကုိအသုံးျပဳျပီး Viber ေျပာမယ္ဆုိရင္ တစ္မိနစ္ကုိ 240 Kb ႏႈန္း data သုံးမွာျဖစ္ပါတယ္။ လက္ရွိ MPT ကယာယီသတ္မွတ္ထားတဲ့ႏႈန္းနဲ႕ဆုိ ဖုန္းအင္တာနက္နဲ႕ Viber ေျပာလုိက္ရင္ တစ္မိနစ္ကုိ 5 က်ပ္က်မွာျဖစ္ပါတယ္။

ဖုန္းအင္တာနက္ကုိအသုံးျပဳျပီးSkype အသုံးျပဳမယ့္သူမ်ား သိရွိထားဖုိ႕ပါ။
ဖုန္းအင္တာနက္နဲ႕ Skype နဲ႕ video call ေျပာမယ္ဆုိရ
င္ တစ္မိနစ္ကုိ 6 MB ႏႈန္း data သုံးမွာျဖစ္ပါတယ္။ လက္ရွိ MPT ကယာယီသတ္မွတ္ထားတဲ့ႏႈန္းနဲ႕ဆုိ
ဖုန္းအင္တာနက္နဲ႕ Skype ေျပာလုိက္ရင္ တစ္မိနစ္ကုိ 120 က်ပ္က်ပါလိမ့္မယ္။

Ph Internet သံုးစြဲခကို ဒီဇင္ဘာလမွစ၍ Volume နဲ႔ေျပာင္းလဲေကာက္ခံမည့္ ယာယီေစ်းႏႈန္း -
(ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးမွလ်ာထားေစ်းႏႈန္း)
100 Kb - 2 က်ပ္
1 MB - 20 က်ပ္
100 MB - 1500 - 1800 က်ပ္

(Myanmar Mobile App Store )

အင္တာနက္ အသံုးျပဳတာကို သံုးသေလာက္ Data volume အလိုက္ ေပးေဆာင္ဖို႔ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးက စီစဥ္ေနတာကို လံုးဝ ကန္႔ကြက္ရပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ အင္တာနက္ သံုးစြဲမႈကို မေလ်ာ္မကန္ ေငြေၾကးအားျဖင့္ ကန္႔သတ္ခ်ဳပ္ခ်ယ္ထားလို႔ ျဖစ္ပါတယ္။

အင္တာနက္ ေပၚခါစက ဂ်ပန္မွာ သံုးသေလာက္ က်ခံရတဲ့စနစ္ကို သံုးပါတယ္။ အစိုးရ ထိန္းခ်ဳပ္မႈက ကင္းလြတ္ၿပီး သီးသန္႔ ရပ္တည္ႏိုင္ၾကတဲ့အင္တာနက္ ကုမၸဏီေတြဟာ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ အဲဒီစနစ္ကို ပယ္ဖ်က္လိုက္ရၿပီး ႀကိဳက္သေလာက္သံုး
တလ-ပုတ္ျပတ္စနစ္ကို ေျပာင္းလဲ က်င့္သံုးရပါေတာ့တယ္။

စနစ္ေျပာင္းလိုက္တဲ့အခါ ကုမၸဏီေတြေရာ သံုးစြဲသူေတြပါ ႏွစ္ဖက္စလံုး အက်ဳိးရွိလို႔ ကေန႔ထိ ေအာင္ျမင္တဲ့စနစ္ ျဖစ္ေနပါတယ္။

လြန္ခဲ့တဲ့ ၁၅ ႏွစ္နဲ႔ ႏွစ္ ၂ဝ ၾကားမွာ က်င့္သံုးခဲ့့ဖူးတဲ့ မေအာင္ျမင္တဲ့ စနစ္ကို ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ အခု က်င့္သံုးဖို႔ ႀကိဳးစားလာတာ အံ့အားသင့္မိပါတယ္။

ဆက္သြယ္ေရး ကုမၸဏီေတြဟာ အစိုးရပိုင္ မျဖစ္သင့္ပါဘူး။ ပုဂၢလိကကို လြတ္လပ္စြာ ခြင့္ျပဳသင့္ပါတယ္။ ကုမၸဏီအခ်င္းခ်င္း ၿပိဳင္ဆိုင္မွ လက္ေတြ႔က်တဲ့ ေစ်းကြက္ စီးပြားေရးစနစ္ကို ေအာင္ျမင္ေအာင္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဥာဏ္သြားတဲ့ အစိုးရကေတာ့ အခြန္ထိုင္ေကာက္ေနရံုသာ ရွိၿပီး နာမည္ေကာင္းလည္း ရေနပါတယ္။ အရင္းအႏွီး၊ နည္းပညာနဲ႔ လူ႔စြမ္းအား မစိုက္ရဘဲ ရေနတဲ့ အခြန္ပမာဏာ သိပ္ႀကီးမားလို႔ ႏိုင္ငံဖြံ႔ၿဖိဳးေရးကို ေကာင္းေကာင္းႀကီး အေထာက္အကူ ေပးႏိုင္ပါတယ္။

ဝန္ထမ္းေတြကလည္း ပုဂၢလိက ကုမၸဏီမွာ လုပ္ရတာျဖစ္လို႔ ခံစားခြင့္ အေတာ္ေကာင္းပါတယ္။ စားသံုးသူူ ျပည္သူေတြကလည္း အရည္အေသြးတူရင္ ေစ်းသက္သာရာကို ေရြးခ်ယ္ႏိုင္ၾကလို႔ စိတ္ခ်မ္းသာၾကပါတယ္။ မေက်နပ္စရာ ေစာဒကတက္ခံရရင္လည္း Customer is always right ဆိုတဲ့ မူကို တိတိက်က် က်င့္သံုးတဲ့ ပုဂၢလိက ကုမၸဏီေတြက စားသံုးသူအႀကိဳက္ လိုက္ေလ်ာေပးရလို႔ ေက်နပ္ၾကတဲ့ စားသံုးသူေတြဟာ ကုမၸဏီကို ပိုမိုအားေပးၾကတာေၾကာင့္ စီပြားေရး တိုးတက္လာပါတယ္။

ငန္းႀကီးက တေန႔ကို ေရႊဥတလုံး ဥေပးေနတာကို ေလာဘေဇာကပ္ၿပီး ဗိုက္ထဲမွာ အမ်ားႀကီး ရွိေနဦးမွာပဲ အထင္နဲ႔ ဗိုက္ခြဲ သတ္ပစ္လိုက္တဲ့ ပံုျပင္လို ျဖစ္ေနပါဦးမယ္။

လြင္ေအာင္စိုး

No comments:

Post a Comment