Saturday 19 April 2014

နံ့သာကုန္းမိုးကုတ္ဝိပသနာဓမၼရိပ္သာေက်ာင္းေကာင္းကင္ထက္မွရဟႏၱာတစ္ပါး

နံ့သာကုန္းမိုးကုတ္ဝိပသနာဓမၼရိပ္သာေက်ာင္းေကာင္းကင္ထက္မွရဟႏၱာတစ္ပါးဖူးေမ်ွာ္ရပါသည္ လို ့ 15.4.2014 ေန့က ပုသိမ္ျမိဳ ့မွာဖူးေမွ်ာ္ခဲ့ရသူ ကာယကံရွင္နဲ ့ က်ေနာ္ စကားစမည္ေျပာျဖစ္ပါတယ္။ MaLei...... ေကာင္းျမတ္ေသာနွစ္သစ္မွာ ေအးခ်မ္းေပ်ာ္ရြင္မႈ ့မ်ားစြာျဖင့္ဘဝကိုျဖတ္သန္းနိူင္ပါေစ က်ေနာ္....အမေမးစရာရွိလို ့ပါ

 MaLei.....ဟုတ္ က်ေနာ္ ....ဘုန္းၾကီးရဟႏၱာတစ္ပါး ၾကြသြားတာ ကိုယ္တိုင္ျမင္ရတာလား? MaLei......ဟုတ္ပါတယ္ တကယ္ေသေသခ်ာခ်ာျမင္လိုက္ရလို ့တခါမွမႀကဳံဘူးတဲ့ ဝမ္းနည္းသလို ဝမ္းသာသလိုခံစားရပါတယ္ ေနာက္စိတ္ထဲမွာ အဲလိုမ်ိဳး အဲဒါေႀကာင့္မ်ွေဝခံစားေစခ်င္တာပါ။
က်ေနာ္.... အဲဒီအခ်ိန္ထဲမွာ ေပါ့ အေမစိတ္ေတြဘယ္လိုမ်ိဳးျဖစ္ေပၚပါေသးလဲ? MaLei.....အင္း ေျပာရရင္ အမ်ားႀကီးဘဲ က်ေနာ္.... ေျပာပါသိခ်င္လို ့ပါ။ MaLei....က်မ အဲေလာက္ထိသီလ သမာဓိ မျပည့္စုံေသးပါဘူး။ က်ေနာ္.... သိသေလာက္ေပါ့။ MaLei....ဒါေပမဲ့ ဒီလိုဖူးလိုက္ရေတာ့ ငါ့ဘဝ မွာလိုအပ္တာေတြအမ်ားႀကီးဘဲ ေကာင္းတာေတြလုပ္ဖို ့လိုပါေသးလားေပါ့။ က်ေနာ္....သာသနာမွာေတာ္ေတာ္ေလး ေပါ့ပဌန္းဆက္ပါတယ္လို ့ဆိုရပါမယ္။ MaLei....အဓိကေတာ့ ဗုဒၶဘာသာဟာ ဘယ္ေလာက္ထိျမင့္ျမတ္ျပီး ကိုယ္လုပ္မွကိုယ္ခႏၲာ ျငိမ္းခ်မ္းမယ္ဆိုတာေတြ မေျပာျပတက္ေလာက္ေအာင္ဘဲ ေနာက္ျပီးဘာေတြေျပာခ်င္ေသးလဲအမ အရင္က ရိပ္သာတို ့ဝိပႆဘာနာကိုပံုမွန္ေလာက္ဘဲလုပ္ခဲ့တာ က်ေနာ္....ဟုတ္ကဲ့ပါ အခုက်ေနာ္တင္လိုက္ပါ့မယ္
 MaLei.....အခု ဒီရက္ေတြစူးစူးစိုက္စိုက္ လုပ္ခဲ့တယ္ အဲဒီေကာင္းတာေတြလုပ္ခဲ့လို ့ ဖူးခြင့္ရတာလားဆိုျပီး အားတက္မိတယ္ က်မတို ့ကမိရုိးဖလာဗုဒၶဘာသာကိုးကြယ္သလိုျဖစ္ေနတာေလ အခုေတာ့ ေသခ်ာတာေတာ့ ကိုယ္လုပ္မွ ကိုယ္ခႏၱာျငိမ္းခ်မ္းမယ္ သံသရာဆိုတာလည္းျဖတ္နိူင္မယ္ဆိုတာပါ ဒီပုံရိပ္က က်မကိုအမ်ားႀကီး ေကာင္းေအာင္ႀကိဳးစားဖို ့သတိေပးသလိုခံစားရတယ္ တကယ္ေတာ့ သံသရာကရွည္လြန္းတယ္ေလ ျဖတ္နိူင္ဖို ့ခတ္ခဲေပမဲ့ ႀကိဳးစားျပီးလုပ္ပါ့မယ္ ရိပ္သာကဆရာေတာ္လည္း သင္ေပးတာအရမ္းေကာင္းတယ္ မ်ွေဝခံစားေစခ်င္တာပါ ****************************************************
က်ေနာ္ ရဟႏၱာ သတင္းတင္ကို တင္ဖို ့အတြက္မူရင္းပိုင္ရွင္နဲ ့ အားလံုးစကားေျပာတာေလး ျပန္လည္မွ်ေ၀တာပါ မိမိတို ့အတြက္က်ေနာ့္မိတ္ေဆြေတြ အားလံုးအတြက္ျဖစ္ပါေစလို ့က်ေနာ္ဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္။
 ေလးစားလ်က္
ကိုထြန္းေ၀
18.4.2014






















No comments:

Post a Comment