Saturday 8 June 2013

သမၼတ ၾကီးျဖစ္ခ်င္တယ္..

က်မကို ဒီကိစၥအေၾကာင္းခဏခဏေမးပါတယ္။ ဒါဘယ္ကစတာလဲ ဆိုေတာဘီဘီစီ အေမးအေျဖတစ္ခုမွာ ဘီဘီစီသတင္းေထာက္ တစ္ေယာက္က က်မကိုေမးတယ္။ သမၼတ ျဖစ္ခ်င္လားဆိုေတာ့ သမၼတ ၾကီးျဖစ္ခ်င္တယ္..သမၼတ ၾကီးျဖစ္မွဘဲ လုပ္ခ်င္တဲ ့ကိစၥေတြကိုလုပ္ႏိုင္မွာ .က်မဟာ ႏိုင္ငံေရးပါတီတစ္ခုရဲ ့ေခါင္းေဆာင္အေနနဲ ့….ႏိုင္ငံေခါင္းေဆာင္လဲျဖစ္ဖို ့ၾကိဳးစားတယ္ဆိုတာ ဒါသဘာ၀က်တယ္ဆိုေတာ့ က်မကိုေျပာတယ္ သူေမးဘူးျမန္းဘူးတဲ့ ႏိုင္ငံေရးသမားေတြထဲမွာ ဘယ္သူကမွ သမၼတ ျဖစ္ခ်င္တယ္ ၀န္ၾကီးခ်ဳပ္ျဖစ္ခ်င္တယ္လို ့ ၀န္မခံဘူးဘူးတဲ ့ ..သူတို ့က ဘယ္လိုေျပာေလ့ရွိလဲဆိုေတာ့ ျပည္သူလူထုက လိုလားလို ့ရွိရင္ေတာ့ ..က်ေနာ္တို ့က်မတို ့က အတင္းတိုက္တြန္းရင္ေတာ့ ..စသျဖင့္စသျဖင့္ .က်မအဲလိုေျပာတယ္ .။.ယံုသလားဆိုေတာ့မယံုပါဘူးတဲ့ မယံုသည့္တိုင္ေအာင္ က်မတို ့က ဘာျဖစ္လို ့ေ၀့လည္ေခ်ာင္ပတ္နဲ ့ေျပာေနမလဲ။.က်မဟာ ႏိုင္ငံေရးပါတီတစ္ခုုျဖစ္တယ္ .က်မဟာ ႏိုင္ငံေရးပါတီတစ္ခုအေနျဖင့္ ျပည္သူလူထုရဲ ့ေထာက္ခံမႈျဖင့္ အစိုးရအာဏာရဖို ့ၾကိုးစားတယ္ဆိုတာ ဒါသဘာ၀ၾကတယ္။ ႏိုင္ငံေရးပါတီေခါင္းေဆာင္ အစိုးရေခါင္းေဆာင္ အဆင္သင့္ရွိတယ္လို ့ေျပာတာလည္း ဒါသဘာ၀က်လို ့ က်မေျပာတာပါဆိုျပီးေတာ့ ဒီအတိုင္းဘဲ က်မရွင္းျပပါတယ္။

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္


ဗီြဒီယို ကိုထြန္းေ၀..ခ်စ္ေအာင္လွမွ ေလးစားစြာမွ်ေ၀ေပးပါတယ္။
8.6.213

No comments:

Post a Comment