Friday 15 March 2013

က်မ ေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ဒီျပသာနာကို တာဝန္ယူထားတယ္

က်မ ေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ဒီျပသာနာကို တာဝန္ယူထားတယ္
ဒါေၾကာင့္ရေအာင္ ရွင္းမယ္....
က်မပိုင္တဲ ့အရာ အားလံုးကို စေတးထားတာ အခုမွ မဟုတ္ဘူး..
လြန္ခဲ ့တဲ ့ႏွစ္(၃)ဆယ္ေလာက္ထဲက.. ဒါေၾကာင္ ့က်မမွာပိုင္တာဘာမွ မရွိဘူး
ဒါေပမယ္ ့.. က်မမေသခင္ ျပည္သူေတြ.. ခ်စ္ခ်စ္ခင္ခင္နဲ ့...
အရာအားလံုးကို.. ေက်ာ္ျဖတ္သြားႏုိင္တာကို
ျပံဳးျပံဳးေလးၾကည္ ့ရင္းနဲ ့ေသသြားခ်င္တယ္...
ဒါေၾကာင္ ့ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ ဝိုင္းဝန္းၾကိဳးစားေပးၾကပါ "

-ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္

graphic design: ko myoe
photo: irrawaddy

No comments:

Post a Comment