Saturday 2 February 2013

ပင္လံုမ်ိဳးေစ့ခ်ခဲ့သူ




 M-Media ပင္လံုမ်ိဳးေစ့ခ်ခဲ့သူ [ဗမာမြတ္စလင္မ္ အစည္းအရံုး (ဗ.မ.က)] ကြ်န္ေတာ္သည္ ၁၉၄၅-ခုႏွစ္၊ ဒီဇင္ဘာလတြင္ ပ်ဥ္းမနားၿမိဳ႕၌ က်င္းပခဲ့ေသာ ဗမာ-မြတ္ဆလင္ကြန္ဂရက္(ဗ-မ-က)မွ ေရႊတိဂံုညီလာခံႀကီးသို႔ တက္ေရာက္ရန္ အာဇာနည္ဆရာႀကီးဦးရာဇတ္၊ ဝန္ႀကီးေဟာင္း ဦးခင္ေမာင္လတ္တို႔ႏွင့္အတူ ကိုယ္စားလွယ္အျဖစ္ ေစလႊတ္ျခင္းခံရသူျဖစ္ပါသည္။ ဗ-မ-ကမွာ ဖဆပလအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ႀကီး ၏အလံေတာ္ေအာက္ရွိ အဖြဲ႔အစည္းတစ္ခုျဖစ္ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္ေရာက္ေရာက္ခ်င္းဆိုသလို ဖဆပလအဖြဲ႔ခ်ဳပ္၏ အေထြေထြအတြင္းေရးမွဴးသခင္သန္းထြန္းရွိရာ စမ္းေခ်ာင္းေန အိမ္သို႔ သြားခဲ့သည္။ ကိုသန္းထြန္းမွာ ၁၉၂၈-ခုႏွစ္က ေတာင္ႀကီးတြင္ ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္ေက်ာင္းေနဘက္ သူငယ္ခ်င္း ျဖစ္သည္။ ကြ်န္ေတာ္ေရာက္သြားေသာ အခါ ကိုသန္းထြန္းမွာ (မၾကာမီ ၄င္းအေထြေထြအတြင္းမွဴးျဖစ္မည့္ ကြန္ျမဴနစ္ပါတီ အစည္းအေဝး ထိုင္ေနဆဲျဖစ္သည္ကို ေတြ႔ရပါသည္။) အစည္းအေဝးႀကီးၿပီး၍ ၄င္းတို႔ထြက္လာၾကေသာအခါ သခင္သန္းထြန္းက သူ႔လူေတြႏွင့္ကြ်န္ေတာ့္အား မိတ္ဆက္ေပးပါသည္။ ၄င္းတို႔အနက္ သခင္ခ်စ္တစ္ဦးကိုသာ ကြ်န္ေတာ္ မွတ္မိပါေတာ့သည္။ ကြ်န္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္း သခင္သိန္းေဖ(ျမင့္)မွာ ထိုအခ်ိန္က ကြန္ျမဴနစ္ပါတီ အေထြေထြအတြင္းေရးမွဴးျဖစ္၍ ၄င္းကိုလည္း ေတြ႔ရပါသည္။ ကိုသန္းထြန္းႏွင့္ကြ်န္ေတာ္ အာလာပသလႅာပစကားမ်ားေျပာၾကၿပီးေနာက္ ၄င္းထံ ကြ်န္ေတာ္ေရာက္လာရျခင္းမွာ “ေတာင္တန္းေဒသႏွင့္ျမန္မာျပည္မပူးေပါင္းေရးအဆို” တစ္ရပ္ကို ညီလာခံတြင္ တင္သြင္းလိုသည့္ကိစၥအတြက္ ျဖစ္ေၾကာင္း ကြ်န္ေတာ္က ေျပာျပသည္။ ကြ်န္ေတာ္က “စကၠဴျဖဴစာတမ္းဟာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ျပည္မကို လြတ္လပ္ေရး မေပးမျဖစ္လို႔ ေပးလိုက္ရရင္ေတာင္မွေတာင္တန္းေဒသေတြကို ဆက္လက္စိုးမိုးျခယ္လွယ္ဖို႔ အဂၤလိပ္နယ္ခ်ဲ႕တို႔ရဲ႕ေျခလွမ္းပဲဟု ေျပာသည္ကို ကိုသန္းထြန္းက သူလည္း ဒီလိုပဲ ယူဆသည္ဟု ျပန္ေျပာပါသည္။ ဤသို႔ျဖင့္ ကြ်န္ေတာ္သည္ ညီလာခံႀကီးတြင္ ေတာင္တန္းေဒသမ်ား ျမန္မာျပည္မႏွင့္ပူးေပါင္းေရးဟူေသာ ေခါင္းစဥ္ျဖင့္ တစ္ရပ္ကို ညီလာခံအစီအစဥ္တြင္ ထည့္သြင္းေပးရန္ေပးအပ္ခဲ့ပါသည္၊ ကြ်န္ေတာ္မွတ္မိသေရြ႕ အဆိုအမွတ္စဥ္(၇)ျဖစ္ပါသည္။ Pin Lone By U Phay Kin Pin Lone By U Phay Kin by



No comments:

Post a Comment