ဧရာ၀တီေဖ့စ္ဘုတ္ http://www.facebook.com/IrrawaddyBurmese မွာ ေတြ႔ရတ့ဲ စာဖတ္သူတဦးရဲ႕ ေရးသားခ်က္ကုိ ကူးယူ ေဖာ္ျပလုိက္ပါတယ္။
(၂၁.၁.၂၀၁၃)ရက္ေန႔မွာ ဧရာ၀တီ Blogတြင္ ေဖာ္ျပခ့ဲေသာ သမၼတႀကီးတံတားဖြင့္ၿပီး ၁၀လ ၾကာေသာ္ သတင္းနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ျပန္လည္ရွင္းလင္းေဖာ္ျပေပးပါရေစ။
ပုသိမ္-ငပုေတာလမ္းသည္ (၂၁မုိင္ ၅ဖာလံု)ရွည္လ်ားၿပီး မုိင္(၀/၀)ပုသိမ္ၿမိဳမွ ရွမ္းရြာလမ္းဆံုမိုင္(၄/၂) အထိ(၄မိုင္ ၂ဖာလံု)အား ပုသိမ္ၿမိဳ႔နယ္၊ စည္ပင္သာယာေရးအဖြဲ႔မွတာ၀န္ယူေဆာင္ရြက္ခဲ့ၿပီး မုိင္(၄/၂)မွမုိင္(၂၁/၅)အထိ(၁၇မိုင္ ၃ဖာလံု)အား ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းမွ တာ၀န္ယူေဆာင္ရြက္ခဲ့ပါသည္။
ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းက တာ၀န္ယူေဆာင္ရြက္သည့္
- (၁၇မုိင္ ၃ဖာလံု )ႏွင့္ (၁၈၀)ေပအထက္တံတား (၂)စင္း
- (၁၈၀)ေပေအာက္တံတား(၄)စင္း၊
- Box Culvert(၁၁)စင္းတို႔ကို
လမ္းအထူးအဖြဲ႔(၃)ဖဲြ႔၊
ေလယာဥ္ကြင္းအထူးအဖြဲ႔(၁)ဖြဲ႔၊
အေဆာက္အဦအထူးအဖြဲ႔(၁)ဖြဲ႔၊
ခ႐ုိင္အဖြဲ႔(၂)ဖြဲ႔၊ တံတားအထူးအဖြဲ႔ႀကီး(၃)ဖြဲ႔တို႔ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ရာ အားလံုးၿပီးစီးခဲ့ၿပီးျဖစ္ၿပီး ယခုအခါ သကၠယ္ေခ်ာင္းျမစ္ကူးတံတားတည္ေဆာက္မႈသာ
ေဆာင္ရြက္ဆဲက်န္ရွိ၍ ၂၀၁၂-၂၀၁၃ဘ႑ာေရးႏွစ္အတြင္း ၿပီးစီးမည္ျဖစ္ၿပီး ပုသိမ္မွငပုေတာၿမိဳ႔အထိ ကားျဖင့္ တုိက္႐ုိက ္သြားလာႏုိင္ေတာ့မည္ျဖစ္ပါသည္။
၄င္းတံတားတည္ေဆာက္ျခင္းႏွင ့္ေက်ာက္ျပားအလွဆင္ျခင္းတို႔ကို တံတားအထူးအဖြဲ႔(၇)က တာ၀န္ယူ တည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး ခ်ဥ္းကပ္လမ္း ေျမသား တာေဘာင္ႏွင့္လမ္းခင္းျခင္းတို႔ကို ပုသိမ္ခ႐ုိင္၊ ကန္ႀကီးေထာင့္ၿမိဳ႔နယ္က ေဆာင္ရြက္ခဲ့ပါသည္။
ေဆာင္ရြက္စဥ္တြင္ အရည္အေသြး စမ္းသပ္စစ္ေဆးမႈ(Q.C)ကုိ ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္း၊ ႐ံုးခ်ဳပ္က ေစာင့္၍စစ္ေဆးခဲ့ပါသည္။
သို႔အတြက္ ခ်ဥ္းကပ္လမ္း အနည္းငယ္ နိမ့္က်မႈေၾကာင့္ လမ္း အနည္းငယ္ ပ်က္စီးျခင္း၊ အလွဆင္ေက်ာက္ျပား မ်ားကြဲအက္ျခင္း၊ ေက်ာက္စာတိုင္ ဆိုင္းဘုတ္ေအာက္မွ ပလက္ေဖာင္းတံုးမ်ား အနည္းငယ္ အက္ျခင္းတို႔ျဖစ္ေပၚခဲ့ပါသည္။
မူလ တံတားမွာ လံုး၀ ထိခိုက္ျခင္း၊ နိမ့္က်ျခင္း၊ ပ်က္စီးျခင္းတို႔ မရွိပါ။ ခ်ဥ္းကပ္လမ္းေပၚရွိ အစိတ္အပိုင္းအခ်ဳိ႔သာ ပ်က္စီးျခင္းျဖစ္ပါသည္။
၄င္းပ်က္စီးမႈမ်ားကို ပြင့္လင္းရာသီမွစ၍ ျပင္ဆင္ခဲ့ပါသည္။
No comments:
Post a Comment