Sunday 9 December 2012

နတ္ေမာက္ၿမိဳ႕က ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ေျပာၾကားေသာ မိန္႔ခြန္း ေကာက္ႏုတ္ခ်က္မ်ား


"ကြ်န္မအေဖက နတ္ေမာက္သားဆိုေတာ့ နတ္ေမာက္ျမိဳ႔သူျမိဳ႔သားေတြဟာ ကြ်န္မတို႔နဲ႔ တစိတ္တ၀မ္းထဲလို႔ေျပာလို႔ရပါ တယ္။ နတ္ေမာက္သူ နတ္ေမာက္သားေတြနဲ႔ပတ္သက္လို႔ ကြ်န္မအမ်ားၾကီးဂုဏ္ယူပါတယ္။

ဂုဏ္လဲ ယူသင့္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ကာ နတ္ေမာက္ရဲ႔ အစဥ္အလာကိုထိန္းသိမ္းသြားမယ့္ျပည္သူေတြျဖစ္ေစခ်င္ပါတယ္။ ဇာတိမာန္ရွိတယ္ဆိုရာမွာလဲ ဒီေျမမွာေမြးလို႔ဆိုတာထက္ ဒီေျမနဲ႔ထိုက္တန္တဲ့ဇာတိမာန္ရွိဖို႔လိုပါတယ္။

... နတ္ေမာက္သူ နတ္ေမာက္သားေတြဆိုရင္ ရိုးေျဖာင့္တယ္လို႔ တစ္ႏိုင္ငံလုံးက ယုံၾကည္ၾကတယ္။ တိုင္းျပည္အက်ဳိးရွိစိတ္ရွိတယ္လို႔လဲ တစ္ႏိုင္ငံလုံးက ယုံၾကည္ၾကတယ္"

"ကၽြန္မေျပာမယ္ေနာ္။ အန္အယ္လ္ဒီေတြေျမာက္ၾကြေျမာက္ၾကြလုပ္ေနလို႔ကေတာ့ ကၽြန္မကိုသာတိုင္။ ကၽြန္မ လံုး၀မၾကိဳက္ဘူး။ ကၽြန္မတို႔အဖြဲ႕ဟာ ျပည္သူေတြရဲ႕မ်က္စိမွာ အျမင္မေတာ္ဘူးဆိုရင္ ဘာမွမလုပ္ဘူး။ အဲဒီေတာ့လုပ္လို႔ရွိရင္ ျပည္သူေတြအေနနဲ႔ကၽြန္မကိုေျပာႏိုင္တဲ့အခြင့္အေရးရွိပါတယ္။ ေျပာလည္းေျပာပါ။ ကၽြန္မတို႔အမ်ဳိးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႕ခ်ဳပ္၀င္ေတြကို ကၽြန္မ ခဏခဏေျပာတယ္။ ေနရာသိပ္မမက္ၾကပါနဲ႔။ ကၽြန္မခဏခဏသတိေပးတယ္။ မရွိတဲ့ကုလားထိုင္ေနရာေတာင္မွ လုေနတဲ့လူေတြဟာ ကုလားထိုင္ရွိရင္ ဒုကၡေရာက္ရလိမ့္မယ္။ အဲဒီေတာ့ ျပည္သူေတြကေနၿပီးေတာ့ ႏိုင္ငံေရးပါတီေတြကို ထိန္းထားရမယ္။ ႏိုင္ငံေရးပါတီေတြေျပာသမွ်မယံုနဲ႔။ ဒါေပမယ့္ တစ္ခုေတာ့ရွိတယ္ေနာ္။ ႏိုင္ငံေရးပါတီ၀င္ေတြဆိုတာလည္း ရဟႏၱာေတြမဟုတ္ပါဘူး။ ပုထုဇဥ္ေတြဆိုေတာ့အျပစ္ေတာ့ရွိမွာပဲ။ အတိုင္းအတာတစ္ခုထိေတာ့ နားလည္မႈေပးဖို႔လိုပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔လည္း ေျခာက္ပစ္ကင္းသဲလဲစင္မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေတြကို ျပည္သူေတြကေနၿပီးေတာ့ ေစတနာနဲ႔ ဂရုဏာနဲ႔ေထာက္ျပၿပီးေတာ့ ျပင္ေပးပါ။ အဲဒီလိုျပင္ေပးတဲ့နည္းနဲ႔ပဲ ကၽြန္မ ေရွ႕ကိုဆက္ၿပီးေတာ့သြားႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္"

"ကၽြန္မတို႔ အာဏာရမွ ဒီမိုကေရစီ ႏိုင္ငံကို လ်င္လ်င္ျမန္ျမန္ထူေထာင္ႏိုင္မယ္။ ဒါေၾကာင့္ အာဏာလိုခ်င္သလားဆို လိုခ်င္တယ္လို႔ ေျပာမယ္။ အာဏာလိုခ်င္တယ္ ဆိုတာ စစ္မွန္တဲ့ဒီမိုကေရစီျပည္ေထာင္စုတစ္ခုကို ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ တည္ေဆာက္ခ်င္လို႔ပဲ "

"အစိုးရတစ္ခုျဖစ္လာၿပီဆိုရင္လည္း ျပည္သူေတြနဲ႔ ညႇိညႇိႏႈိင္းႏႈိင္း လုပ္ရမယ္။ လုပ္ခ်င္တာအားလံုး လုပ္ႏိုင္မယ္ဆိုရင္ ဒီမိုကေရစီ အစိုးရမဟုတ္ဘူး။ အားလံုးလက္တဲြၿပီးလုပ္မွ လုိခ်င္တဲ့ ႏိုင္ငံကို တည္ေထာင္ႏိုင္မယ္။"

"ကၽြန္မတို႔ ပညာေရးစနစ္က ဘဲြ႕သာေပးႏိုင္တယ္။ အလုပ္မေပးႏိုင္တဲ့ စနစ္ျဖစ္ေနတယ္။"

မေကြးတိုင္းေဒသႀကီး၊ နတ္ေမာက္ၿမဳိ႕ရွိ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေၾကး႐ုပ္ေဘာလံုးကြင္းတြင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ေျပာၾကားေသာ မိန္႔ခြန္းမွ

7 days news journal

No comments:

Post a Comment