Sunday 10 March 2013

လူငယ္ႏွင့္ ဒီမိုကေရစီ နား၊ မ်က္စိနဲ႔ ပါးစပ္ေတြကို ဖြင့္ၾကရမယ့္ေခတ္ကိုေရာက္ၿပီဆိုတဲ့ မင္းကိုိႏိုင္ႏွင့္ေတြ႕ဆံုျခင္း



အခုလက္ရိွ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕အေနအထားကို အေကာင္းျမင္တဲ့သူေတြ ကလည္း “ဟာ ေကာင္းလာၿပီ၊ အမ်ားႀကီးေျပာင္းလဲလာၿပီ”လို႔ေျပာတယ္။ အဆိုးျမင္တဲ့သူေတြကလည္း “တကယ့္တကယ္ ေျပာပေလာက္ေအာင္ ဘာမွရေသးတာ မဟုတ္ဘူး”ဆိုၿပီးေျပာတယ္။ အစ္ကို႔အျမင္ကို သိပါရေစ။



ကၽြန္ေတာ္ ဒီစကားကို လြန္ခဲ့တဲ့ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္ က ေျပာၿပီးသားပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ေထာင္ကထြက္လာလာခ်င္း သတင္းစာ ရွင္းလင္းပြဲမွာ ေျပာပါတယ္။ ဖန္ခြက္ထဲမွာ ေရတစ္၀က္ရိွတဲ့ကိစၥကို တစ္ ၀က္ႀကီးမ်ားေတာင္လို႔ ေျပာေစခ်င္တဲ့သူကလည္း အတင္းေျပာခိုင္းပါတယ္။ ဒီေလာက္ေကာင္းေနတာလို႔ ေျပာပါတယ္။ တခ်ဳိ႕ေတြကေတာ့ အဲလိုမဟုတ္ဘူး။ တစ္၀က္တည္းရိွတာ၊ နည္းတယ္လို႔ေျပာလိုက္လို႔ တိုက္တြန္းတာလည္း ရိွပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကေတာ့ ရွင္းပါတယ္။ အေကာင္းျမင္၊ အဆိုးျမင္ေတြမျဖစ္ေအာင္လို႔ အၿမဲဂ႐ုစိုက္တယ္။ ပကတိ အတိုင္းပဲျမင္တယ္။ ဖန္ခြက္ထဲတြင္ ေရတစ္၀က္ရိွသည္ပဲျမင္တယ္။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္ဆက္ေျပာရမွာက ကၽြန္ေတာ္တို႔က ငါးလိုသတၱ၀ါေတြ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္က ေရမ်ားဖို႔ေတာ့လုိတယ္။ ငါးဟာ ေရမွာအသက္ ရွင္ၾကရတာ၊ ကူးခပ္ၾကရတာ။ အဲဒီေတာ့ ဒါဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္ တစ္၀က္ကိစၥမဟုတ္ဘူး။ အသက္ကိစၥ။ အဲဒီေတာ့ ေရကို ကၽြန္ေတာ္ တို႔ရသင့္တဲ့အထိ အျပည့္အ၀ရေအာင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အားထုတ္ရလိမ့္ မယ္။ အဲဒီေတာ့ အဆိုးအေကာင္းကိုေျပာလို႔ရိွရင္ တိုင္းတာတဲ့ေပတံက အမ်ဳိးမ်ဳိးရိွတယ္။ ဒီကေန႔ ေရာက္ေနတဲ့အေနအထားကိုက ကၽြန္ေတာ္တို႔ သူမ်ားေပးသနားလို႔ ေရာက္ေနတာမဟုတ္ဘူး။ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ ႐ုန္းကန္ၿပီးေတာ့ မီဒီယာသမားက မီဒီယာသမားတာ၀န္ေက်လို႔၊ ျပည္သူ က ျပည္သူ႔တာ၀န္ေက်လို႔၊ ရဟန္းက ရဟန္းတာ၀န္ေက်လို႔၊ တက္ႂကြ လႈပ္ရွားတဲ့သူေတြကလည္း ကိုယ့္အလုပ္ကို တာ၀န္ေက်ေက်လုပ္လို႔ ဒီအေနအထားေရာက္လာတာ။ ျငင္းပယ္လို႔မရတဲ့အေရြ႕။ အဲဒီအေပၚမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ေနာက္ထပ္ေနာက္ထပ္ကိုလည္း သူမ်ားက ဘယ္ေလာက္ေပးရင္ေတာ့ ငါတို႔ဘယ္ေလာက္ရမယ္ဆိုတဲ့ အေတြးမ်ဳိး ထက္စာရင္ ေရာက္တဲ့ေနရာကေန ထပ္ၿပီးေတာ့ ေရွ႕ကိုတိုးေအာင္၊ တိုး တဲ့အခါမွာလည္း ေျခလွမ္းသြက္ေအာင္၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔လုပ္ၾကရမွာ။ အား လံုးလက္တြဲၾကရမွာပါ။

Eternal Light Magazine

No comments:

Post a Comment